ضربه‌فنی دزدان در جدال با مسترسیف

یکی از بهترین راهکارهای حفاظت از اسناد و دارایی‌ها در برابر سرقت استفاده از گاوصندوق است. البته فراموش نکنیم که با توجه به اینکه این روزها سارقین از روش ها و تجهیزات جدیدتری برای سرقت استفاده می‌کنند، گاوصندوق های قدیمی دیگر آنقدرها هم امن به نظر نمی رسند و بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که در ساخت آنها از تکنولوژی روز استفاده شده است.

پیش از اینکه تحقیق و جستجو را برای خرید گاوصندوق شروع کنید، ابتدا بهتر است تعیین کنید که محصول مورد نظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد. برای مثال ابتدا تخمینی از حجم گاوصندوق مورد نظرتان به دست بیاورید. یا محل‌های احتمالی قرارگیری گاوصندوق را تعیین کنید؛ تا بدین ترتیب محصولی که می‌خرید ابعاد خارجی مناسب را داشته، و یا حتی از نظر رنگ و طراحی با خانه شما سازگار باشد. به طور کلی گاوصندوق محصولی است که برای مدتی طولانی و برای سالها در منزل شما حضور خواهد داشت و بنابراین پیش از انتخاب و خرید، می‌بایست به خوبی درباره جنبه های مختلف محصولی که انتخاب کرده‌اید فکر و تحقیق کنید.

گاوصندوق‌ها می‌توانند بر اساس نوع کاربرد و برند تولید کننده، تنوع زیادی داشته باشند؛ از کارگاه‌های نه چندان بزرگ تا اَبَر شرکت‌های چند ملیتی می‌توانند گاوصندوق هایی در کلاس‌های مختلف تولید کنند. از بین تمام انتخاب‌های ممکن در خرید گاوصندوق، این محصولات خانگی ساخت کره هستند که در بازار ایران از اقبال بیشتری نسبت به سایر برندها برخوردارند. فراموش نکنید که ویژگی های یک گاوصندوق خانگی به لحاظ امنیتی و مقاومت در برابر سرقت یا مقاومت در برابر آتش سوزی می بایست به اندازه سایر گاوصندوق‌های صنعتی و اداری باشد. استانداردهای زیادی در مورد امنیت محصولات خانگی و مقاومت آنها در برابر آتش سوزی وجود دارد و هر استاندارد ،طبقه‌بندی‌های خاص خود را دارد. برای مثال گاوصندوق خانگی با استاندارد کلاس 350 نسوز (یو ال) توانایی حفاظت از مدارک مغناطیسی مانند فلش درایو را نداشته و هنگام آتش سوزی، فقط می تواند از آسیب دیدن مدارک کاغذی جلوگیری کند. هنگام انتخاب گاوصندوق خانگی این اطلاعات را حتما از فروشنده بخواهید و صرفا به ادعاهای شفاهی اکتفا نکنید.

یکی از برترین برندهایی که عملا تمامی ویژگی لازم را در تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد برند کره‌ای ایگل است. گاوصندوق‌های ایگل، علاوه بر رعایت تمام جوانب امنیتی (از قفل دیجیتال طراحی شده توسط سامسونگ تا استفاده از مواد نسوز پیشرفته)، با طراحی‌های خاص و دکوراتیو، عنصر زیبایی را نیز در تولید محصولات خود در نظر می‌گیرد. این برند با رعایت استانداردهای بین المللی، گاوصندوق هایی با قیمت مناسب و رقابتی به بازار عرضه می‌کند. محصولاتی که انتخاب و تصمیم‌گیری به خرید را برای مشتریان بسیار ساده تر می کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر درباره این محصولات، می توانید از طریق وبسایت مستر سیف (Mrsafe) با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

کدخبر: 506581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟