سعید جلیلی امروز ساعت 19 در رادیو جوان

انتخابات 1400 / «جهاد و جهش» عنوان شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی است. نامزدی که در اولین اظهار نظر انتخاباتی‌اش روز چهارشنبه گفت: «رسیدگی به مسائل معیشتی حداقلی‌ترین کار دولت آینده است.» او معتقد است که دولت بعد باید برنامه ویژه‌ای برای تحول در زمینه رفاهی-تفریحی جامعه داشته باشد.

به گزارش رکنا ،  جلیلی که هفته گذشته از طرحی تحت عنوان «طرح وان» رونمایی کرده است، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: طرح وان، طرح ابتکاری دولت سایه در رابطه با نحوه تخصیص یارانه انرژی و بنزین به مردم است که در سال ۹۸ مورد پذیرش سران قوا قرار نگرفت و طرح فعلی اجرا شد. این طرح تنها از منظر فواید اقتصادی آن لحاظ نشده بلکه جنبه‌های تخصصی انرژی و جنبه‌های فنی اجرایی توسط کارشناسان ما کامل بررسی شده است.

اجرای سریع این طرح نیاز به زیرساخت‌های پیچیده و سنگین ندارد. طبق این طرح، هر ایرانی باید سهم انرژی برابر با دیگری داشته باشد و اگر نمی‌خواهد استفاده کند، باید معادل آن را دریافت کند. جلیلی در توجیه این طرح گفته است: چرا فردی به خاطر اینکه خودرو ندارد از سهم انرژی برخوردار نباشد و کسی که دارای چند خودرو است، از این منابع سهم چند برابری دریافت کند؟ هر ایرانی باید سهم برابر با دیگری داشته باشد.

جلیلی همچنین گفته در زمینه سلامت غذایی شهروندان طرحی را آماده کرده که با شروع دولت آن را پیاده خواهد کرد. طبق این طرح، «در سبد مطلوب غذایی پیشنهادی 13 قلم کالا جهت تأمین حدود دو هزار و 500 کیلوکالری انرژی در روز تعریف شده که از جمله آنها نان، برنج، گوشت سفید، گوشت قرمز، تخم مرغ، لبنیات، ماکارونی، روغن، شکر، میوه و

سبزی است.»

اولین برنامه تبلیغی این نامزد ریاست جمهوری شنبه ۸ خرداد ساعت ۱۹ از رادیو جوان پخش می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 692033 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟