برگزاری مسابقات استعداد یابی تکواندو در گلستان

علی نوری در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگاررکنا اظهار کرد: مسابقات استعداد یابی قهرمانی کشوری در بهمن ماه در رده نوجوانان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم استعدادهای موفق تکواندو استان را به این مسابقات اعزام کنیم مسابقات استعدادیابی را برای تکواندو کاران نوجوان گلستانی برگزار کرده ایم.

نوری با بیان اینکه این مسابقات در روز ۲۷ آبان ماه برای بانوان و در روز ۲۸ آبان ماه برای آقایان برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۱۹۰ تکواندو کار گلستانی با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رییس هیات تکواندو استان گلستان با اشاره به اینکه برای کشف استعدادهای ورزشی در این حوزه در ماه های اخیر اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: برای شناسایی استعدادهای ورزشی با توجه به شرایط کرونایی که وجود داشت برای نخستین بار مسابقات استعداد یابی به صورت مجازی را در خرداد ماه برگزار کرده ایم.

وی افزود: همچنین در ۲۹ و ۳۰ مهر ماه امسال مسابقات استعداد گزینی را با حضور ورزشکار خوب کشورمان یوسف کرمی برگزار کرده ایم که این مسابقات در آذر ماه نیز با حضور ایشان برگزار خواهد شد.

نوری ادامه داد: به منظور ارتقا سطح آموزش های تکواندو نیز کارگاه ویژه ای نیز مخصوص مربیان با حضور شش مدرس در آذر ماه برنامه ریزی کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر تکواندوی گلستان در جایگاه خوبی در سطح کشور قرار ندارد که امید داریم با اقداماتی که انجام می شود بتوانیم در چهار سال آینده استان گلستان را در ردیف ۱۰ استان برتر تکواندوی کشور قرار دهیم.

گرگان/کرامتی

کدخبر: 742119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟