"ریاض" در انتظار افتخار آفرینی دختران تکواندوکار سمنانی

به گزارش خبرگزاری رکنا از سمنان، بنا بر اعلام رئیس هیات تکواندو استان سمنان غزل سلطانی و سعیده نصیری تکواندوکار سمنانی به عنوان عضو تیم ملی و راضیه آقاجانپور به عنوان مربی تیم ملی تکواندو زنان در رقابت های آزاد قهرمانی جهان  G4 حضور می یابند.

31231244545435

سعید عجم نوروزی با اعلام این خبر افزود: این مسابقات طی روزهای چهارم تا ششم آذرماه (۲۵ تا ۲۷ نوامبر) به میزبانی کشور عربستان و شهر ریاض برگزار می شود.

وی ادامه داد: برهمین اساس مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو زنان، امروز (دوشنبه - دهم آبان ماه) با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال‌آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبین کمیته فنی برگزار و نفرات اعزامی به این رویداد مشخص شدند.

مبارزه-غزل-سلطانی-و-سارا-احدی-در-لیگ-تکواندو-دیدار-فتح-صدر-البرز-و-لوازم-خانگی-کن-3 (2)

وی با اشاره به مسابقات انتخابی گفت: در رقابت های انجام شده سعیده نصیری در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن منفی ۴۹کیلوگرم توانستند با شکست دادن رقبا به عنوان اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های آزاد قهرمانی جهان در ریاض انتخاب شوند.

عجم نوروزی همچنین اضافه کرد: هدایت اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های آزاد قهرمانی جهان  برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و اعظم درستی و راضیه آقاجانپور به عنوان مربی است.

رئیس هیات تکواندو استان سمنان گفت: تمرینات اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت های آزاد قهرمانی جهان  از روز سه شنبه آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱، G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

حسن رستم زاده/ سمنان

کدخبر: 735730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟