سرقت 13 میلیارد ریالی به کام سارقان تلخ شد

به گزارش رکنا از اصفهان، سرهنگ" حسین تُرکیان" بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در منطقه جنوب شهر اصفهان مبنی بر سرقت از منزل وی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سارقان 2 نفر از افراد سابقه دار هستند که از پشت بام وارد منزل شده و اموالی از قبیل طلا، نقره و پول نقد را به سرقت برده و به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت از صحنه متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در حال تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری سارقان بودند که با شکایت جدیدی از سوی 2 شهروند دیگر ساکن در همان محل در خصوص سرقت از منزل خود اطلاع یافتند و مشخص شد که این سرقت ها نیز توسط همان سارقان منزل اول صورت گرفته است.

سرهنگ تُرکیان ادامه داد: سرانجام با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تلاش شبانه روزی کارآگاهان در کمتر از یک هفته مخفیگاه سارقان شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز کرده و به سرقت های صورت گرفته اعتراف کردند.

وی ارزش اموال به سرقت رفته از منازل شکات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر 13 میلیارد ریال اعلام کرد و خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 731682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟