واکسیناسیون ۳۰ هزار کارگر بخش صنعت در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، علی هوشمند مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در رابطه با واکسیناسیون کارگران شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از روز ۲۱ مرداد ماه که مصادف با روز ملی صنایع کوچک بود، واکسیناسیون جامعه کارگری بخش صنعت در مراکز تجمیعی تخصصی شهرک‌های صنعتی استان آغاز شد. همچنین از روز ۱۸ شهریور دوز دوم واکسیناسیون آغاز شده است.

وی افزود: شهرک صنعتی توس اولین شهرکی بود که واکسیناسیون کارگران در آن آغاز شد. در حال حاضر نیز واکسیناسیون کارگران هم برای دوز اول و هم دوز دوم ادامه دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در خصوص مراکز واکسیناسیون کارگران ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ مرکز تخصصی تجمیعی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای واکسیناسیون جامعه کارگری داخل و خارج از شهرک‌ها با همکاری شرکت‌های خدماتی همان شهرک‌ها دایر شده است. در ۶ شهرک صنعتی و نواحی آن نیز با همکاری نزدیکترین مرکز واکسیناسیون که توسط مرکز بهداشت مدیریت می‌شود، واکسیناسیون کارکنان انجام شد که هنوز نیز این روند ادامه دارد.

هوشمند با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰ هزار کارگر از ۷۷ هزار کارگر شهرک‌های صنعتی و نواحی آن در خراسان رضوی دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: دریافت دوز دوم واکسن نیز از ۱۸ شهریور ماه آغاز شده و تعدادی از کارگران در حال دریافت دوز دوم واکسن هستند.

کدخبر: 720344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟