گواهی احراز سکونت، فقط در نمایندگی‌های فروش خودرو صادر می شود

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، کیومرث غلامی امروز در جمع اصحاب رسانه، از ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ صبح در تمام وضعیت‌ها کرونایی در استان خبر داد و اظهار داشت: خروج خودروهای بومی از شهرستان‌های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع  است، به جزء برای خودروهایی که مجوز ترددی را دارند.

وی ادامه داد: صدور مجوز برابر ابلاغیه که داده‌اند فقط برای سه دسته است، بیمارانی که ضرورت دارد با ارائه مدارک پزشکی به شهر مورد نظر بروند، در خصوص اظهارنامه و ابلاغیه دادگستری و همچنین مامورت ادارای اجازه تردد دارند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: کسانی که مجوز تردد دارند و با عبور از حوزه دوربین‌ها جریمه می‌شوند، چند روزی زمان می‌برد که روی خلافی خوردو اضافه شود که در این مدت نیاز است برای اعتراض اصل برگ مجوز را به همراه مدارک مالکیتی و هویتی مالک جهت طرح در کمیسیون ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات ارائه شود.

غلامی در ادامه، در بحث احراز سکونت در مراکز تعویض پلاک که به صورت اینترنتی نوبت‌دهی می‌شوند، گفت: از دیروز، ۱۳ شهریورماه گواهی احراز سکونت برای خودروهای نوشماره فقط در شرکت‌های سازنده و نمایندگی‌های فروش خودرو صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: احراز سکونت پیش از این در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شد، اما از امروز برای تسهیل شماره‌گذاری خودرو جلوگیری از تجمع در راستای پیشگیری از بیماری کرونا ویروس، مالکان خودروهای نوشماره برای دریافت گواهی احراز سکونت، فقط به نمایندگی‌های فروش و یا شرکت‌های سازنده خودرو مراجعه کنند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 717722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟