نجات 5 سرنشین خودروی سقوط کرده درکانال انتقال آب ورامین

به گزارش رکنا، «بهنام کرمانی» سه شنبه شب افزود: عوامل امدادی ایستگاه های شماره یک و دو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین با اطلاع از حادثه سقوط یک دستگاه خودرو در داخل کانال انتقال آب در جاده موسوم به تیغاب ، بسرعت به محل اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری با انحراف از مسیر اصلی ، به داخل کانال انتقال آب کشاروزی که از شهرستان پاکدشت به سمت ورامین کشیده شده، سقوط کرده بود.

کرمانی ادامه داد: در این خودرو 5 سرنشین شامل یک زن و 4 کودک حضور داشتند که به طور معجزه آسایی به دلیل واژگون نشدن خودرو سالم بودند و طلب کمک می کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تصریح کرد: عوامل امدادی با تثبیت خودرو با کابل های نگه دارنده سعی در خروج سرنشینان کردند که پس از حدود 2 ساعت ، این افراد بدون کوچکترین صدمه از کانال خارج شدند.

کانال انتقال آب کشاورزی شهرستان ورامین که از شهرستان های پاکدشت ، پیشوا و ورامین می گذرند ، در مجاورت جاده ای باریک و تاریک موسوم به تیغاب قرار دارد که این جاده ورامین را به پاکدشت متصل می کند

نبود علائم هشدار دهند ، تردد خودروهای سنگین و تاریکی مطلق این جاده سبب بروز حوادثی نظیر مورد یادشده شود.

طی ماه گذشته دو حادثه سقوط خودرو داخل کانال انتقال آب کشاورزی ورامین رخ داده که در یکی از این حوادث 5 سرنشین یک خودرو جان خود را از دست دادند.

قرار گرفتن این جاده در حوزه استحفاظی سه شهرستان ورامین ، پیشوا و پاکدشت سبب شده تا وضعیت نابسامان این جاده به درستی مدیریت نشود.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

کدخبر: 762320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟