ورود عدالت مدرسه ای به برنامه هفتم توسعه

عدالت آموزش برای تحقق یافتن نیاز به عدالت مدرسه ای دارد. عدالت مدرسه ای می تواند مشکلات بسیاری را در کشور حل و فصل کند. هر ساله تن بسیاری از خانواده هایمان می لرزد که آتش افروزی بخاری ها در مدارس دامن فرزندانشان را نگیرد. شاید با عدالت مدرسه ای دیگر شاهد مدارس کانکسی و ناایمن نباشیم.

به گزارش رکنا، سید جواد حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کنفرانس ملی امور اجتماعی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: برای تحقق عدالت آموزشی در جامعه و به ویژه برنامه هفتم توسعه عدالت مدرسه ایی هم مد نظر قرار گیرد. برای تحقق این عدالت استاندارد سازی تجهیزات، مدارس، محتوی آموزشی مدنظر قرار گیرد.

حسینی در ادامه اشاره کرد: لزوم تدوین سند جامع مداخلات طلایی و اهتمام به فناوری های نوین برای دانش آموزان دارای نیازهای ویژه  پیشنهاد های دیگر برای  برنامه هفتم توسعه است.، ضرورت توسعه خدمات مددکاری اجتماعی،  ارزیابی قوانین و اسناد سیاستگذاری موجود، توجه به توسعه انسان مبنا نیاز جدی است که باید  مد نظر قرار گیرد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در پایان برنامه های تلفیق فراگیر را برای این دانش آموزان اجتناب ناپذیر است. تلفیق در جامعه بسیار مهم استآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟