دو ورودی به شهر زیرزمینی تهران اضافه شد

متروی تهران یا همان شهر زیرزمینی تهران دو ورودی به ایستگاه های خود در میدان صنعت و بسیج اضافه کرد.

به گزارش رکنا، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران با اعلام مطلب فوق افزود: ورودی نخست ایستگاه میدان صنعت در اسفند ماه سال 1397 به بهره‌برداری رسیده بود؛ لذا با عنایت به لزوم افتتاح و راه اندازی ورودی های دوم در هر ایستگاه مترو به جهت سهولت دسترسی شهروندان و همچنین تحقق الزامات ایمنی، ورودی دوم ایستگاه میدان صنعت و سالن فروش بلیت مستقل آن در دستور کار جهت بهره‌برداری قرار گرفت که این امر در هفته جاری محقق خواهد شد.

با تکمیل ورودی مذکور، حجم مسافران ورودی و خروجی این ایستگاه افزایش یافته و همچنین دسترسی شهروندان در ضلع شمالی میدان صنعت (ابتدای بلوار پاک نژاد) به ایستگاه تسهیل خواهدشد؛ ضمن اینکه به دنبال بهره‌برداری از ورودی شمالی ایستگاه میدان صنعت، دسترسی به نیم طبقه تجاری احداث شده در فضای ایستگاه میسر شده و شهروندان از خدمات آتی آن بهره‌مند خواهند شد.

متروی بسیج

مدیرعامل شرکت متروی تهران در ادامه با اشاره به دومین افتتاحیه روز چهارشنبه گفت: ایستگاه بسیج که در تقاطع بزرگراه بسیج و بزرگراه شهید محلاتی قرار دارد، شهریور ماه 1398 با یک ورودی (ورودی جنوبی) افتتاح و جهت استفاده شهروندان محدوده جنوب شرق تهران در منطقه 14 شروع به کار کرد.

با افتتاح ورودی شمالی ایستگاه بزرگراه بسیج، ضمن سهولت دسترسی شهروندان ساکن در محدوده بزرگراه شهید محلاتی به شبکه حمل و نقل ریلی، کاهش حوادث و تصادفات جرحی و فوتی در این محدوده را انتظار خواهیم داشت. ضمناً به منظور تامین ایمنی هرچه بیشتر مسافران در مواقع ضروری، پله فرار مرتبط با ورودی شمالی این ایستگاه، همزمان با افتتاح مذکور به بهره‌برداری می‌رسد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟