60 درصد ناوگان اتوبوسرانی تهران فرسوده است

حمل و نقل عمومی در تهران با شیوع کرونا در تیررس توجهات قرار گرفت و اجبار تهرانی ها برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کمبودهای این ناوگان را به چشم آورد.

‎معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود ١١٠ دستگاه اتوبوس و تحقق بخش دوم قرارداد خرید 250 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید طى هفته آینده و همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

‎به گزارش رکنا، سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت شهری تمام تلاش خود را بر تامین ناوگان اتوبوسرانی از کارخانه های تولید داخلی انجام داده است، گفت: تا هفته آینده و همزمان با دهه فجر دومین بخش از اتوبوس ها و مینی بوس‌های جدید وارد پایتخت می شود.

‎هاشمی به دغدغه مدیریت شهری در ساماندهی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت و توان تولیدات داخلی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران را که هم اکنون حدود ۶۲ درصد آن فرسوده است، نوسازی و بازسازی کنیم.

‎ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هماهنگی لازم برای خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید صورت گرفته که ورود و بهره برداری از ۲۵۰ دستگاه آن تا پایان سال تکمیل می شود، خاطر نشان کرد: قراردادهای دیگری هم در حال انجام است و همه این اقدامات برای بهبود و ارتقای خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی صورت می‌گیردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟