برنامه ریزی جهت کاهش دغدغه شهروندان تهرانی در حمل و نقل عمومی و آلودگی هوا

به گزارش رکنا، اولین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی معاونت حمل و نقل و ترافیک با ریاست "سید مناف هاشمی" و برای اولین بار به همراه اساتید و نخبگان دانشگاهی و مدیران سازمان ها برگزار شد. 

سید مناف هاشمى در این نشست با بیان اینکه کمیته فرهنگى و اجتماعى به عنوان چهارمین کمیته تخصصى درحوزه حمل و نقل و ترافیک شکل گرفته است ابراز امیدوارى کرد با حضور نخبگان این حوزه شاهد اقدامات ویژه ایی در این کمیته به مشابه کمیته های معماری، مالی و آی تی خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه اعتقاد دارم صرف کار عمرانی و اقتصادی، امروز شهروندان تهرانی را قانع نمی کند و باید همه کارهای ما یک پیوست اجتماعی و فرهنگی داشته باشد گفت: بی شک خروجى و نتایج این جلسات براى دو گروه از افراد یکى مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها و دیگرى مدیران روابط عمومى در حوزه حمل و نقلی که می تواند از لحاظ شناخت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهر خدمت کند که اخبار و انعکاس فعالیت ها در حوزه حمل و نقل به طور تمام و کمال به آن رسیدگی شود و برای عموم شهروندان آگاهی و تاثیرگذاری عمیق تری داشته باشد ، بسیار موثر است.

هاشمى با اشاره به نظرسنجى شهروندان که بیشترین دغدغه شان در شهر تهران را حمل ونقل عمومی و آلودگی هوا عنوان کرده اند تصریح کرد: حتما در این زمینه و در بخش فرهنگ سازی ترافیک به این کمیته نیاز داشتیم، ایجاد ارتباط دوسویه با شهروندان، ایجاد فرایندهای عملیاتی برای جلوگیری از دغدغه های شهروندان، ایجاد نظم و ارتقا فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که باید در این کمیته برای آن برنامه ریزی شود .

معاون شهردار تهران تاکید کرد: این کمیته راهبردهای لازم را به مدیران سازمان ها و روابط عمومی سازمان خواهد داد و هدف از شکل گیری این کمیته تغییر رویکردها و نگاه فرابخشی به دغدغه شهروندان در حوزه ترافیک و فرهنگسازی است که امیدواریم با تغییر نگرش تاثیرات ماندگار و وسیع تری را در این بخش شاهد باشیم .

وى در پایان از حمایت و همراهی آقای ابراهیمی مشاور فرهنگی و اجتماعی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در برقراری این نشست قدردانی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟