۸۲ درصد واکسن دز اول و ۳۲ درصدی دوز دوم واکسن کرونا در جمعیت بالای ۱۵ سال شهری و روستائی هشترود

به گزارش رکنا وی گفت:بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سیب، تا روز دوشنبه ۵ مهر، از مجموع ۲۷۴۶۲ نفر بالای ۱۵ سال ساکن روستاهای هشترود و نظرکهریزی ۲۳۱۲۰ نفر یعنی ۸۴/۱۹ درصد دوز اول واکسن را تزریق کرده اند.

دکتر سلیمان جعفرزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود در گفتگو با خبرنگاران  در مورد آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در هشترود گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه سیب، تا روز دوشنبه ۵ مهر، از مجموع ۲۷۴۶۲ نفر بالای ۱۵ سال ساکن روستاهای هشترود و نظرکهریزی ۲۳۱۲۰ نفر یعنی ۸۴/۱۹ درصد دوز اول واکسن را تزریق کرده اند.

وی افزود: از ۹۹۴ نفر بالای ۱۵ سال شهر نظرکهریزی نیز ۱۰۰۹ نفر با احتساب میهمانان یعنی ۱۰۱/۵ درصد دوز اول واکسن را تزریق کرده اند.

جعفرزاده ادامه داد: در شهر هشترود نیز از مجموع ۱۶۸۸۲ نفر بالای ۱۵ سال، ۱۳۴۶۷ نفر یعنی ۷۹/۷۷ درصد دوز اول واکسن را تزریق کرده اند.

وی تصریح کرد: ۶۸۳۱ نفر یعنی ۳۳/۵۵ درصد از جمعیت روستائی هشترود و نظرکهریزی بالای ۱۵ سال نیز دوز دوم را نیز تزریق کرده اند.

جعفرزاده بیان کرد: ۳۶۸ نفر از ساکنان بالای ۱۵ سال شهر نظرکهریزی یعنی ۳۷/۰۲ درصد و ۵۳۴۴ نفر از ساکنان شهر هشترود یعنی  ۳۱/۶۶ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود تاکید کرد: به لحاظ واکسیناسیون دانش آموزان نیز در جمعیت ۱۵ سال با ۵۴/۳۹ درصد رتبه دوم استان، در جمعیت ۱۶ سال با ۵۵/۰۱ درصد رتبه اول استان و در جمعیت ۱۷ سال نیز ۶۷/۲۶ درصد رتبه اول استان را کسب کرده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ واکسن کمبودی نداریم و افرادی هم که مانده اند حتما جهت واکسیناسیون به مراکز شهری و خانه های بهداشت روستائی مراجعه کنند.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟