والدین درهنگام ثبت نام فقط هزینه بیمه دانش آموز وکتب درسی را پرداخت نمایند

به گزارش رکنا وی ادامه داد:اگر مدرسه ای غیر از این هزینه ها مبالغ دیگری را طلب کرد والدین از پرداخت آن خودداری وموضوع را جهت پیگیری به اداره آموزش وپرورش گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به این موضوع رسیدگی شود.

اقدمی تاکید کرد:ثبت نام میان پایه ها بصورت اتوماتیک انجام می گیرد واین کار به خاطررضایت خانواده ها ودانش آموزان صورت می گیرد تا در این اوضاع کرونایی از تجمع والدین ودانش اموزان در مدارس جلوگیری گردد.

مدیریت اداره آموزش وپرورش هشترود تاکید کرد:در هنگام تحویل کارنامه نیز مدارس حق ندارند وجهی از والدین دانش آموزان اخذ نمایند چون این کار خلاف قانون است واگر احیانا مدرسه ای قانون شکنی کند با عوامل مدرسه برخورد خواهیم کرد.

بهمن اقدمی در آخر به برگزاری کنکور نیز اشاره کرد وگفت:کنکور سراسری همزمان با تمام نقاط کشور روزهای ۹و۱۰و۱۱و۱۲ تیر ماه در شهرستان هشترود نیز برگزار خواهد شد .وهمه عوامل ومجریان کنکور سراسری تلاش می کنند که با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی یک رقابت سالم وبدون حاشیه در شهرستان هشترود برگزار نموده وشاهد شکوفایی استعدادهای جدید در کل رشته های درسی در منطقه با رتبه های عالی باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟