تساوی بدون گل فولاد و استقلال/ دو امتیاز در آستانه دربی از دست رفت!

به گزارش رکنا، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت 17:45 امروز (شنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز با قضاوت سیدعلی اصغر مومنی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت.

استقلال با این تساوی، 24 امتیازی شد تا سپاهان را در فاصله 3 امتیازی صدر ببیند. فولاد نیز با 10 امتیاز از 11 بازی در رده چهاردهم قرار دارد.

لحظات حساس بازی:

 

دقیقه 13: ابوالفضل جلالی اقدام به شوت زدن کرد که ضربه او از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 19: آرش رضاوند و علی شجاعی با یکدیگر درگیر شدند تا داور به هر دو بازیکن کارت زرد بدهد.

دقیقه 22: توپ ارسالی از نقطه کرنر با ضربه سر بازیکن استقلال همراه شد که به کولیبالی برخورد کرد. در این صحنه، استقلالی‌ها اعتقاد داشتند توپ به دست مدافع فولاد خورده است و داور باید پنالتی بگیرد.

دقیقه 38: شوت سرکش رضاوند توسط کنت دروازه‌بان فولاد راهی کرنر شد.

دقیقه 39: ارسال کرنر آبی‌ها ضربه بلانکو را به دنبال داشت و این بار هم کنت با عکس‌العمل به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه 44: روزبه چشمی پشت محوطه جریمه استقلال مرتکب خطا شد تا از داور کارت زرد بگیرد.

دقیقه 1+45: ضربه ایستگاهی علی شجاعی را سیدحسین حسینی دفع کرد.

دقیقه 3+45: استقلالی‌ها صاحب ضدحمله شدند و یامگا درون محوطه جریمه فولاد به توپ رسید که می‌توانست گلزنی کند، ولی ضربه‌اش در چارچوب نبود.

 

دقیقه 50: ضربه خطرناک مهرداد محمدی پس از برخورد به جفرسون باهیا راهی کرنر شد.

دقیقه 51: شوت مهرداد محمدی از پشت محوطه جریمه فولاد را کنت دفع کرد.

دقیقه 67: ضربه سر سهرابیان در محوزه جریمه فولاد روی ارسال مهدی پور از موقعیت ایستگاهی، از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 70: شوت مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه فولاد را کنت در آغوش کشید.

دقیقه 72: توپ سرگردان در محوطه جریمه فولاد را بلانکو پس از یک کنترل عالی، روانه دروازه کنت کرد اما دروازه‌بان اتریشی با واکنشی خوب برگشت داد.

دقیقه 76: ضربه یامگا پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد. درادامه توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه سر سهرابیان از بالای دروازه کنت به بیرون رفت.

دقیقه 89: ضربه بی دقت و شتاب زده جعفر سلمانی پس از برخورد به مدافع فولاد در اختیار دروازه‌یان حریف قرار گرفت تا حمله استقلال که بر اثر پرسینگ خوب پشت محوطه جریمه حریف ایجاد شده بود، از دست برود.

دقیقه 4+90: شوت سعید مهری را کنت به راحتی جمع کرد.

دقیقه 5+90: شوت خطرناک بازیکن فولاد را حسینی دفع کرد.

 

ترکیب ابتدایی فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی، شاهین توکلی، محمد خادمی منفرد، علی شجاعی، جفرسون سیلوا دوسانتوس، محمد عسکری، عادل ارغند و ساسان انصاری.

 

ترکیب ابتدایی استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی (40 - کوین یامگا)، امید حامدی‌فر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابولفضل جلالی، گوستاوو بلانکو و مهرداد محمدی.

کدخبر: 953605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟