افتتاح ساختمان جدید بیمارستان  300 تختخوابی رازی قائمشهر پس از 18 سال وقفه/ بهره‌برداری از بیمارستان فوق‌تخصصی اطفال شمال کشور

به گزارش رکنا: دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان مازندران، ضمن افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی شهرستان قائمشهر، 574 تخت بیمارستانی جدید را در استان به صورت همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح کرد.

ساختمان جدید بیمارستان رازی قائمشهر از جمله طرح‌های نیمه تمام استان مازندران بود که پس از 18 سال وقفه، با اهتمام دولت مردمی و با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد تومان در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع در 6 طبقه و با همه امکانات تخصصی از جمله 10 اتاق عمل تکمیل و تجهیز شد و با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور در حاشیه افتتاح ساختمان جدید بیمارستان رازی از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و از برخی بیماران بستری در آن نیز عیادت کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی اطفال شمال کشور، مرکز جامع دیالیز و دانشکده دندانپزشکی بابل از جمله طرح‌های بهداشتی و درمانی استان مازندران بود که همزمان با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسیدند.

کدخبر: 998217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟