خصوصی های  بازیگر آقای قاضی که نمی دانستید + عکس خانوادگی و بیوگرافی بهزاد خلج

بیوگرافی

بهزاد خلج بازیگر آقای قاضی، این روزها در سریال آقای قاضی در نقش قاضی خوش درخشیده و جای خود را در میان مخاطبان باز کرده است. بهزاد خلج بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد.

بهزاد خلج

هزاد خلج در سال ۱۳۹۵ وارد عرصه بازیگری شد و در آثاری همچون مانکن، زهرمار، محکومین، عقیق، نامه آخر، سفر در خانه، به وقت شام، نوار زرد، مرز خوشبختی و فیلم با من حرف بزن و... نقش آفرینی کرده است.

ورود بهزاد خلج به دنیای هنر

بهزاد خلج، فعالیت های هنری خود را از تاتر آغاز کرده و اولین بار در سال 1395 با سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهزاد خلج

پس از آن، بهزاد خلج با بازی در نقش اول سریال محکومین در مقابل شبنم قلی خانی، استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشت و به شهرت دست یافت.

سال 1396 دوران پرکاری برای بهزاد خلج در عرصه سینما و تلویزیون بود. اثر مهم وی در این سال، بازی در سریال سفر در خانه به کارگردانی بهمن گودرزی است.

بهزاد خلج

بهزاد خلج با ایفای نقش وکیل کتایون (مریلا زارعی) در سریال مانکن اولین تجربه خود را در عرصه شبکه نمایش خانگی به دست‌آورد و در کنار بازیگران شناخته شده ای به هنرنمایی پرداخت.

بهزاد خلج

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی، دومین حضور بهزاد خلج در شبکه نمایش خانگی است

بهزاد خلج

فیلم شناسی بهزاد خلج

سریال مرز خوشبختی: حسین سهیلی زاده،1396

سریال محکومین: حسین قناعت و سیدجمال سیدحاتمی، 1396

سریال مانکن: حسین سهیلی زاده، 1397-1398

سریال سفر در خانه: بهمن گودرزی، 1396

فیلم آفتاب نیمه شب:شهریار بحرانی، 1398

فیلم سینمایی گواهی امضا: شهرام اسدزاده، 1398

سریال خط مقدم: شهریار بحرانی، 1400

سریال میدان سرخ: ابراهیم ابراهیمیان، 1400

سریال آقای قاضی: سجاد مهرگان، 1400

فیلم کوتاه پاندای کوچک پاندای بزرگ: سحر خوشنام ،1400

فیلم کوتاه مرد جعبه ای: منوچهر تیمورزاده

فیلم کوتاه گرگ ها: مهرداد ربیعی

جوایز و افتخارات بهزاد خلج بازیگر آقای قاضی

کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره اکشن آمریکا برای فیلم کوتاه مرد جعبه ای

دریافت جایزه برنده بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مونولوگ (دریافت تندیس از دکتر دلخواه)

بهزاد خلج

سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه کنندگی احمد شفیعی است که پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود. «آقای قاضی» درامی دادگاهی است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و در هر قسمت، شاهد دو اپیزود خواهیم بود.

بهزاد خلج بازیگر نقش قاضی در سریال آقای قاضی است. در سریال «آقای قاضی» بیش از 300 بازیگر دیگر نیز بازی می‌کنند که همه آن‌ها برای اولین بار جلوی قاب تلویزیون می‌روند.

کدخبر: 991116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟