این 10 طلاق پر حاشیه ترین در سال 1403 شدند  + عکس و حاشیه ها !

طلاق سلبریتی‌ها و افراد مشهور معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را نام برده ایم. 

1- مهدی قائدی و ستاره معصومی

مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبالیست معروف تیم ملی ایران است که چندی پیش خبر طلاق از همسرش در فضای مجازی وایرال شده است. یکی از نزدیکان مهدی قایدی ادعا کرده که این بازیکن پس از جدایی از همسرش  قرار است انتهای فصل با قراردادی بلند مدت به استقلال برگردد.ویدیویی درباره ی طلاق مهدی قائدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است.

2- یکتا ناصر و منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر معروف سینما و تلویزیون که از سال 93 با منوچهر هادی ازدواج کرده بود. یکتا ناصر در سال 1402 در یک برنامه اعلام کرد که از منوچهر هادی جدا شده است. این درحالی است که یک سال و نیم قبل از این کارگردان جدا شده اما امسال آن را اعلام کرده اند.

3- نفیسه روشن و همسرش

نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۰ ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد. زندگی نفیسه روشن و همسرش شش سال بیشتر دوام نداشت و این زوج در سال ۱۳۹۷ برای همیشه از هم جدا شدند. در شهریور ۱۴۰۲ شایعه ازدواج دوباره خانم بازیگر با همسر سابقش در فضای مجازی منتشر شد اما ایشان با تکذیب این خبر اعلام کرد به رابطه تمام شده باز نمیگردد

4- سروش صحت و همسرش سارا سالار

سروش صحت

همسر سروش صحت تعدادی پست عجیب در اینستاگرام خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران را شوکه کرد. و در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

او ضمن انتشار تصویر زیر نوشت: «از این عکس‌ شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

سروش صحت

5- پژمان بازغی و مستانه مهاجر

از سال 1399 خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت. در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند.

6- امیر حسین صدیق و باران خوش اندام

امیرحسین صدیق و باران خوش اندام

امیرحسین صدیق پس از سال ها تجرد، در سال ۹۷ در سن ۴۶ سالگی با باران خوش اندام، شاعر و ترانه سرای ۳۲ ساله ازدواج کرد. صدیق متولد سال ۱۳۵۱ و خوش اندام متولد سال ۱۳۶۵ است. باران خوش اندام با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش از پایان زندگی مشترکش با این بازیگر مشهور خبر داده است.

باران خوش اندام در این ویدئو توضیح داده که بیش از یک سال است که او و امیرحسین صدیق از یکدیگر جدا شده اند. او همچنین از مهاجرت خود و ازدواج مجددش خبر داده است.

7- روناک یونسی و همسرش

روناک یونسی سال 1391 با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی، ازدواج کرد و دارای دو پسر به نام های مهرسام و مهراز می باشد.روناک یونسی سال ٩١ با محسن میری، یکی از مدل های ایرانی که تجربه همکاری با او در سریال سقوط آزاد را داشت ازدواج کرد. مهرسام اولین پسر روناک یونسی است و مهراز دومین پسر روناک یونسی شهریورماه سال 96 متولد شد. وی به همراه خانواده‌اش در کانادا اقامت دارد.

روناک یونسی با انتشار تصویری خبر از طلاقش داد.

روناک یونسی

8- سام اصغری و بریتنی

بریتنی/ سام اصغری

سام اصغری ، همسر بریتنی اسپیرز ، گفته است که پس از ۱۴ ماه زندگی مشترک، آنان تصمیم گرفته‌اند به «سفر مشترک» خود پایان دهند.این دو نفر در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ نامزدی خود را اعلام کردند و در ژوئن سال ۲۰۲۲، مراسم کوچک ازدواج آنان با حضور گروه کثیری از ستارگان مشهور هنری برگزار شد.

9- تتلو و سحر قریشی

تتلو و سحر قریشی در سال ۱۴۰۰ با یکدیگر ازدواج کردند اما در مهر 1402 تتلو و سحر قریشی از یکدیگر جدا شدند. امیر تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که با سحر قریشی به بن بست خورده است و تصمیم دارد که از او جدا شود.

سحر قریشی و تتلو

10- کیمیا علیزاده و همسرش

کیمیا علیزاده ورزشکار ایرانی و دارنده مدال المپیک به خبر جدایی از همسرش پایان داد و آن را علنی کرد. کیمیا علیزاده تکواندوکار ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو توانست مدال برنز را کسب کند. او اولین زن ایرانی بود که موفق شد در المپیک به مدال برسد.

او پس از این افتخارآفرینی با تصمیم جنجالی از ایران مهاجرت کرد و در المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم زیر پرچم پناهندگان به میدان رفت. او حالا و پس از چند سال زندگی مشترک با همسرش حامد معدنچی، با انتشار یک پست در اینستاگرام خبر از طلاقش داد.

کدخبر: 981201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
یسنا صادقی
آیا این خبر مفید بود؟