بازداشت 2 شرور خطرناک در ساوه / در برابر پلیس زانو زدند

به گزارش رکنا،سرهنگ"مجتبی جمالی" با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری، در مقابل درب منزل یک شهروند و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در یکی ازمحلات شهرستان ساوه ، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت .

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی افزود: شرور دستگیر شده که با نزاع و درگیری و عربده کشی باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بود ؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در اطراف شهر ساوه دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه دستگیری این شرور باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب گردید؛ گفت: شرور دستگیر شده  8 فقره انواع سوابق درگیری، نگهداری سلاح گرم ، تهدید، نزاع و مزاحمت را دارا بود با تشکیل پرونده  تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ جمالی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تأکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

 

کدخبر: 998129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟