قد بلندی شکارچی موبایل و طلاهای زنان تهرانی کار دستش داد / بخاطر زیادی خواهی دوست دخترم دزد شدم + جزییات

به گزارش رکنا، آنطور که قربانیان سرقت گفتند قدش 2 متر و 10سانت است هیکلی درشت دارد که با دیدنش از ترس شوکه می شدیم ....

مریم زن جوانی که اوایل اسفند ماه به اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران مراجعه کرد و مدعی شد که کنار خیابان داخل خودرو در حال صحبت با گوشی ام بودم که ناگهان مردی قوی هیکل شیشه رو زد و وقتی شیشه پنجر را پایین کشیدم مردی درشت اندام با چهره ای دهشتناک گوشی ام را ازمن قاپید من از دیدن چهره آن مرد به شدت شوکه شده بودم و تاکنون چنین شخصی را ندیده بودم ...

با ثبت اظهارات مریم بود که چند زن جوان نیز برای شکایت از زورگیری و سرقت هایی که از آنها رخ داده بود به اداره پلیس مراجعه کردند درچنین شرایط رئیس پلیس آگاهی دستور داد تیم ویژه ای از کارآگاهان برای دستگیری زورگیر مورد نظر تشکیل شود.

با شناسایی خودروی این سارق قدبلند و قوی هیکل مشخص شد که او به تازگی خودروی ۲۰۶خود را از مرد جوانی خریداری کرده و برای تعویض پلاک هنوز مراجعه نکرده  است در حالیکه کارآگاهان به دنبال ردی از این متهم قوی هیکل بودند چند مالباخته دیگر به اداره پلیس مراجعه کردند طولی نکشید که کارآگاهان توانستند محل زندگی این متهم را شناسایی کنند  و سرانجام دریک عملیات غافلگیرانه متهم در محفیگاهش شناسایی شد. متهم ۲۴ساله  که از ورزشکاران سابق کشتی بوده وقتی در مقابل ماموران پلیس قرار می‌گیرد برای فرار با یک شمشیر یک متری به مقابله با ماموران پلیس پرداخت اما در رویارویی تن به تن و نفسگیر سرانجام تسلیم شد. این متهم پس از دستگیری به اداره پلیس آگاهی منتقل شد و دربازجویی ها تا کنون به ۶ فقره زورگیری با اسلحه اعتراف کرده است.

براساس اظهارات متهم وی پس از ناکامی هایی که در زندگی اش رخ داده است به زورگیری رو آورده است.

متهم ۲۴ ساله در اظهاراتش گفت: از وقتی متوجه شدم مادرم پس از مرگ پدرم با مرد غریبه ازدواج کرده است دنیا بر روی سرم خراب شد احساس تنهایی به سراغم آمد از طرفی من که به ورزش مشغول بودم به خاطر مشکلی که در مفاصلم ایجاد شد چند وقتی از باشگاه دور بودم تا اینکه با دختر جوانی آشنا شدم؛ خواسته های او بود که مرا وادار به زورگیری و سرقت کرد .

اسلحه را از پدر بزرگم به ارث برده بودم اسلحه گران قیمتی بود برای تهیه پول و خواسته های آن دختر دست به سرقت بعنف زدم ... از طرفی دراین مدت به خاطر غصه هایی که مادرم در دلم گذاشته بود به مصرف قرص های توهم زا رو آورده بودم توهم باعث شده بود حتی نتوانم به راحتی رانندگی کنم زندگی روزمره ام فلج شده بود قادر به تصمیم گرفتن درست نبودم بارها در رانندگی دچار مشکل شده بودم .

پس از اعتراف های تلخ و تکان دهنده این ورزشکار سابق پرونده ۶ زن سارق که مدعی به زورگیری و سرقت گوشی و طلاجات آنها بودند تحت بررسی قرار گرفت و به زودی به دادسرا منتقل خواهد شد.

کدخبر: 997959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟