قمه کشی وحشت آور 3 شرور برای یک خانواده در گیلان / پلیس وارد عمل شد

حوادث رکنا، سرهنگ محمد رستمی امروز ۲۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: فردی به فرماندهی انتظامی کرگانرود مراجعه و اعلام کرده که به همراه خانواده حین تردد در یکی از محورهای این بخش بوده که 3 نفر جوان با یک دستگاه سواری پژو پارس ضمن ایجاد مزاحمت برای آنان، اقدام به قمه‌کشی ، توهین، ایجاد رعب و وحشت و تخریب خودرو روا آن‌ها کرده‌ و متواری شده‌اند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه پس از انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته، متهمان غیربومی این پرونده که اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، شناسایی و حین تردد با خودرو خود در منطقه کرگانرود دستگیر و یک تیغه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: اراذل و اوباش نوظهور ۱۸، ۱۸ و ۱۹ ساله به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود به نارضایتی مردم در این خصوص اشاره و اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

کدخبر: 996869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟