اعدام برای دختر جوانی که بخاطر حسادت دوستش را کشت / می خواست عشق مرا بدزدد + عکس و فیلم

کریستا‌‌ پایک تنها زنی است که در ایالت تنسی در بند اعدامیان زندگی میکند.کریستا در سال ۱۹۹۵ میلادی به خاطر مشارکت در قتل دوستش کالین اسلِمِر به اعدام با صندلی الکتریکی محکوم شد و همچنان در زندانی در تنسی منتظر اجرای حکم اعدام است.

پایک به‌خاطر حسادتی که به اسلمر داشت و به این دلیل که تصور می‌کرد او قصد داشته دوست‌پسرش را از او بدزدد، با کمک دوستانش شیپ و پترسون، دختر بیچاره را به بهانه‌ای به جایی متروکه کشانده بود و برای اینکه در ظاهر نشان بدهد که قصد آشتی کردن دارد، به او مواد تعارف کرده بوده. دختر، بی‌خبر از همه‌جا، بعد از چند دقیقه مورد ضرب و شتم و شکنجه پاک و شیپ قرار می‌گیرد و در نهایت با ضربات متعدد یک سطل به جمجمه‌اش به قتل می‌رسد. پایک چند روزی تکه‌ای از جمجمه‌ی دختر بخت‌برگشته را با خود حمل میکرده و به دیگران نشان داده بود تا اینکه توسط پلیس دستگیر شده و به جرمش اعتراف می‌کند.

در این ویدیو صحنه‌‌ای رو که کریستا در دادگاه به مرگ محکوم شده و تنها ۱۸ سال داره رو تماشا می‌کنید. کریستا در حال حاضر ۴۸ سال سن دارد و جالبه که بدونید در سال ۲۰۱۲ قصد داشت با کمک دو نفر دیگر که یکی از آنها زندان‌بان بود ، از زندان فرار کنه.این فرار با کمک یک نفر از بیرون زندان و ماموری در داخل ترتیب داده شده بود که خبر این فرار به گوش مسئولان زندان رسید و سریعا خنثی شد. سیستم قضایی تنسی اطلاعات دقیقی از این فرار در اختیار خبرنگارها قرار نداد و جزییاتی ازش در دسترس نیست.گفته میشه شخصی که از بیرون قصد کمک به کریستا رو داشته به هفت سال زندان محکوم و زندان‌بان هم از کارش اخراج میشه.در سال ۲۰۲۰ دادستانی تنسی ازدادگاه عالی درخواست می‌کنه تا زمانی برای اعدام کریستا اعلام کنه ولی دادگاه به‌جای آن درخواست مباحثه‌ی بیشتر وکلای کریستا برای کاهش حکم رو تایید میکند. در حال حاضر کریستا همچنان در زندان است و امکان اعدام او وجود دارد ولی از طرفی احتمال کاهش حکم هم دور از انتظار نیست.

اگر کریستا اعدام شود تبدیل به اولین زنی میشه که بعد از ۲۰۰ سال در تنسی اعدام میشود.

کدخبر: 996322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟