جنایت فجیع در هواخواهی یک دوست در جوادیه تهران + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 5 مرداد سال 1401 به دنبال وقوع درگیری مرگبار در 20 متری جوادیه آغاز شد. شواهد نشان می داد در این درگیری مرد جوانی به نام شهرام با ضربه های چاقو کشته شده است. 

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به تحقیق پرداخت.

در پرس و جو از شاهدان روشن شد 2 مرد به نام های  محمود و خسرو با  شهرام درگیر بوده اند. 

یکی از شاهدان به ماموران گفت: من دیدم  محمود با چاقو به جان شهرام افتاد و چندین ضربه به او زد .وقتی شهرام روی زمین افتاد خسرو با لگد ضربه ای به صورتش زد و آنها فرار کردند.آنها بچه همین محل هستند و من آنها را می شناسم.

با اظهارات شاهدان ماموران به بازبینی فیلم های دوربین مداربسته پرداختند و دریافتند  محمود ضربات چاقو را به قربانی زده است.  

ردیابی عامل جنایت

با افشای این ماجرا دو متهم شناسایی و بازداشت شدند و به درگیری با شهرام اعتراف کردند. 

محمود گفت: من سالهاست که با خسرو که سر خیابان مغازه دار است دوست هستم. آن شب برای خرید از مغازه خسرو از خانه خارج شدم . وقتی جلوی مغازه اش رسیدم شهرام با 2 نفر که داخل خودرو بودند به طرز مشکوکی داخل مغازه را نگاه می کردند.من به داخل مغازه رفتم و  خسرو گفت احتمالا  آنها می خواهند خفت مان کنند. ما ترسیدیم. به همین خاطر خسرو مغازه را بست و ما با هم سوار موتور شدیم. سر چهارراه من به بهانه خوردن جگر از موتور پیاده شدم و خسرو با موتور به مسیرش ادامه داد که 100 متر جلوتر آنها خسرو را خفت کردند.

وی ادامه داد:  من با صدای داد و فریاد دوستم به سمت شان دویدم و دیدم شهرام  در حالی که مست بود و چاقویی در دست داشت خسرو را به کرکره مغازه ای می کوبد.من برای نجات دوستم جلو رفتم که چاقوی شهرام به دستم خورد .من همان لحظه  چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم که روی زمین افتاد.

خسرو ضربه ای به شهرام نزد.اواز سوی شهرام به شدت کتک خورده بود.من نمی دانم چرا شهرام دوستم را خفت کرده بود.

خسرو نیز در بازجویی گفت: من نقشی در درگیری نداشتم.محمود وقتی دید شهرام مرا کتک زده خیلی عصبانی شد و او را با چاقو زد. محمود حتی از شدت خشم  می خواست  سر مقتول را ببرد  که مانع شدم و با پا سر مقتول را تکان دادم  تا  محمود متوجه شود شهرام فوت کرده  و زنده نیست.

درخواست قصاص

در  حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت جسم نوک تیز و برنده به اندام های حیاتی اعلام کرده بود برای محمود به اتهام قتل عمدی، ایراد جراحات غیرموثر در فوت و برای خسرو به اتهام ایراد ضرب عمدی فاقد اثر به سر مقتول و توهین  به وی کیفرخواست صادر و پرونده شان برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود. 

این در حالی است که  مادر قربانی  درخواست قصاص را مطرح کرده است.

کدخبر: 992771 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟