5 ترند استایل مردانه برای نوروز 1403

 

در خرید لباس نو شما باید به خیلی چیزها توجه کنید، چراکه در روانشناسی چیزی که شخصیت شما را در ذهن طرف مقابل شکل می‌دهد، استایل و نوع پوشش شماست. بنابراین، سال 1403 را متفاوت‌تر و خوش استایل‌تر از هر سال دیگری شروع کنید!

پیدا کردن یک استایل مردانه جذاب که هم طبق مد باشد و هم به سبک سلیقه و شخصیت شما نزدیک، اندکی سخت خواهد بود، اما بااین‌حال امکان‌پذیر بوده و غیرممکن نیست. چون امسال باب هر شخصیتی یک استایل ترند به‌وجود آمده است.

برای اینکه بتوانید ترندترین و به‌روزترین استایلی که به شخصیت شما نزدیک است را پیدا کنید، اول باید انواع سبک‌ها را بشناسید و بدانید برای چه افرادی مناسب هستند. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم که یک استایل ترند که با شخصیت شما هماهنگ باشد را پیدا کنید و در دیدوبازدیدهای عید، قدرتمند ظاهر شوید.

آشنایی با استایل‌ها

آشنایی با استایل‌ها

استایل‌کردن لباس به این معنا است که ما ماهیت درونی خود را به‌صورت جلوه بیرونی به‌وضوح نمایش می‌دهیم. بنابراین، انتخاب لباس مستلزم به دقت و ریزبینی زیادی است.

به همین دلیل شما باید قبل‌از خرید لباس، حتما با پیامدهای آن برای طرف مقابل خود آشنا شوید تا بتوانید شخصیت خود را به‌خوبی نمایش دهید. ذکر این نکته لازم است که استایل انواع مختلفی دارد که ما در این مقاله 5 مورد از معروف‌ترین آن‌ها را که امسال بسیار ترند شده‌اند، به شما معرفی می‌کنیم:

  • استایل مینیمال: کسانی که به کیفیت بیشتر اهمیت می‌دهند، استایل مینیمال مناسب آن‌ها است.
  • استایل کلاسیک: اگر دارای روحیه محافظه‌کارانه و رسمی هستید، بهتر است از این استایل استفاده کنید. چراکه به بالا بردن اعتمادبه‌نفس شما کمک می‌کند و روحیه‌تان را افزایش می‌دهد.
  • استایل کژوال: استایل کژوال برای کسانی مناسب است که به‌دنبال راحتی هستند و خیلی از قانون پیروی نمی‌کنند.
  • استایل اولدمانی: یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین شیوه‌های پوشش است که می‌توانید به‌وسیله آن پرستیژ و اعتمادبه‌نفس خود را به‌طرز چشمگیری بالا ببرید.
  • استایل شیک: استایل شیک همیشه ترند است و برای افرادی که در عین ساده‌پوشی می‌خواهند شیک و باوقار به‌نظر برسند، مناسب است.

حال که با انواع استایل‌ها آشنا شده‌اید، باید برویم به‌سراغ ترندترین استایل مردانه 1403. پس با ما همراه باشید.

پیراهن ساده ترند 1403

در سال 1403 یکی از استایل‌های ترند مردانه که بسیار مورد توجه قرار گرفته، استایل کلاسیک بوده که به‌سمت سادگی، ظرافت و کیفیت بالای پارچه و دوخت می‌رود.

پیراهن‌های ساده سال‌های زیادی است در صنعت مد خود را جای داده‌اند و مد نتوانسته آن‌ها را از نقطه اوج استایل به پایین بکشاند، چراکه همیشه طرفدارهای خود را داشته و خواهند داشت.

این نوع پیراهن با یک شلوار پارچه‌ای مشکی، کمربند، ساعت نقره‌ای، مشکی یا طلایی رنگ و یک جفت کفش رسمی تکمیل می‌شود. افرادی که روحیه محافظه‌کارانه‌ای دارند و می‌خواهند همیشه جذبه خود را نشان دهند یا افرادی که ظرافت و کیفیت یک کار برای آن‌ها مهم است، می‌توانند از این استایل استفاده کنند.

نکته مهم آخر این است که از ساعت‌های ظریف استفاده کنید. چراکه تکمیل‌کننده تمام مواردی هستند که تا اینجا، آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

شلوار بگ و تیشرت‌های گشاد

شلوار بگ و تیشرت‌های گشاد

امسال شلوارهای بگ و آزاد ترند شده و آن‌ها را با تیشرت‌های گشاد و سایز بزرگ می‌پوشند. با این کار راحتی زیادی به افراد منتقل می‌شود. بیشتر کسانی که از این استایل استقبال می‌کنند، نوجوان‌ها هستند. به‌طوری می‌توان گفت از بازه سنی 10 تا 25 سال از این استایل برای میهمانی، دیدوبازدید عید و بیرون‌رفتن با دوستان خود استفاده می‌کنند.

اگر یک شخص سرزنده و پر جنب‌وجوش هستید، بهترین گزینه برای شما استفاده از شلوار بگ و تیشرت گشاد است، چراکه به‌راحتی می‌توانید در آن جنب‌وجوش داشته باشید. به این نوع استایل، کژوال می‌گویند و برای افرادی که دنبال راحتی هستند مناسب است.

استفاده از رنگ‌های کلاسیک و خنثی

یکی دیگر از مواردی که در سال 1403 بسیار ترند شده، استفاده از رنگ‌های نود، خنثی و کلاسیک است، در واقع این رنگ‌ها از سبک پوشش خوانواده‌های اصیل و اشرافی الهام گرفته شده‌اند.

رنگ‌هایی که امسال بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند، مشکی، طوسی، سفید، کرمی، قهوه‌ای بیسکوئیتی، شکلاتی و خاکستری هستند. در سال‌های گذشته افراد کمی بودند که به این رنگ‌ها علاقه داشتند، اما امسال این سبک بسیار مورد استقبال جوان‌ها قرار گرفته است.

داشتن استایل شخصی

دیگر استفاده از یک برند مطرح نیست، بلکه داشتن یک استایل شخصی باکیفیت بسیار مهم است، چراکه باعث به‌نمایش گذاشتن اقتدار، قدرت و اعتمادبه‌نفس شما می‌شود.

امسال طرفدارهای این سبک لباس پوشیدن بیشتر شده‌اند، پس این تغییر نشان می‌دهد که مردان ظاهری آراسته، آرام‌بخش، ساده و با اعتمادبه‌نفس را بیش از هرچیزی می‌پسندند. به استایل‌هایی که حالت شخصی‌سازی شده باشند، اولدمانی می‌گویند. برای نوع استایل‌ها، از لباس‌های ساده اما بسیار باکیفیت استفاده می‌کنند.

اگر می‌خواهید خود را برای فصل بهار آماده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که یک استایل شخصی داشته باشید، برای این کار شما می‌توانید از پارچه‌های کلاسیک برای پیراهن خود استفاده کنید. بهترین راه برای تهیه این نوع پارچه‌ها خرید آنلاین لباس از جایی معتبر است که علاوه‌بر معروفیت و محبوبیت، کیفیت کاری بالا نیز داشته باشد! مانند سایت دیجی کالا که این روزها حرف اول را می‌زند!

کت تک و کت و شلوار ترند 1403

کت‌شلوار هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد و امسال هم مانند سال‌های دیگر روی موج ترند سوار است. شما می‌توانید از کت‌های تک استفاده کنید. با این کار علاوه‌بر اینکه می‌توانید در دیدوبازدیدهای عید مصمم و قدرتمند دیده شوید، می‌توانید برای جشن‌ها و میهمانی‌های کمی مجلل‌تر مانند تولد یا جشن نامزدی نیز از آن‌ها کمک بگیرید.

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که به‌جای کت‌شلوار، کت تک تهیه کنید. تنها نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که اگر قصد خرید دارید، سعی کنید رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و آبی نفتی را بخرید چراکه امسال این رنگ‌ها ترند هستند.

جمع‌بندی

نوروز بهانه خوبی برای نو شدن و تازه جان‌گرفتن طبیعت است. در آغاز فصل بهار، همه از زن و مرد تا پیر و جوان دنبال تحولی جدید در ظاهر و روحیه خود هستند و اولین کاری که می‌کنند خرید لباسی نو است.

امسال اگر به‌دنبال خرید لباس ترند 1403 هستید، می‌توانید پیراهن ساده، کت‌وشلوار، لباس‌ها اور سایز یا شخصی‌سازی‌شده را انتخاب کنید، چراکه امسال این مدل‌ها ترند هستند.

اگر شخصی هستید که می‌خواهید امسال بیشتر از هرسال دیگری روی اعتمادبه‌نفس خود کار کنید، بهتر است برای عید، پیراهن ساده یا استایل شخصی تهیه کنید، چراکه بسیار اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برند، اما اگر دنبال راحتی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از لباس‌های گشاد و کژوال کمک بگیرید.

 

کدخبر: 990810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟