باند سرقت مسلحانه در دام پلیس شاهین شهر!/ به ماشین و مغازه رحم نمی‌کردند!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت : اواسط فروردین ماه سال جاری در یکی از خیابان های شاهین شهر چند فرد ناشناس تحت عنوان مسافر، سوار بر یک خودروی سواری شده و در مسیر با تهدید سلاح سرد راننده را پیاده و خودرو را سرقت می کنند و در ادامه این افراد به وسیله خودروی مذکور  با هجوم به یک مغازه  با تهدید متصدی مربوطه اموال داخل مغازه را سرقت و متواری می شوند.

وی افزود: بلافاصله با وقوع این سرقت های تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان مأمور شناسایی و دستگیر سارقان شده و تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

هادی کیانمهر پلیس شاهین شهرفرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در نتیجه تحقیقات تخصصی و با جمع آوری سرنخ های موجود اعضای یک باند سرقت مسلحانه را در رابطه با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و ضربتی آن ها را در مخفیگاه هایشان در استان های شمالی کشور دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و تعدادی سلاح سرد از مخفیگاه سارقان خاطر نشان کرد: در بررسی های انجام شده مشخص شد سارقان دستگیر شده علاوه بر سرقت در شهرستان شاهین شهر در چندین شهر و استان دیگر کشور نیز اقدام به زورگیری و سرقت مسلحانه کرده که تحقیقات در این خصوص و کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 997335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟