لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر در مجلس به نتیجه نرسید

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز - سه شنبه ۲۵ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری‌ در دستور کار مجلس قرار گرفت و نتوانست به نتیجه نهایی برسد .

بنابراین گزارش ، در روز یکشنبه( 23 اردیبهشت )  هم این لایحه از سوی نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد بازگشت به اصل لایحه دولت و پیشنهاد اصلاح کل بررسی شد، اما بدون رسیدن به نتیجه به جلسه امروز موکول شد که مجلس در این جلسه هم نتوانست این لایحه را تعیین تکلیف کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ،کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری را تصویب کردند، اما هنوز جزییات این لایحه تصویب نشده است.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه علنی امروز( سه شنبه ) را بر عهده داشت در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری موسوم به افزایش تعطیلی آخر هفته بیان داشت: دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرده است.دولت در لایحه خود کاهش ساعت کاری هفتگی از ۴۴ ساعت به ۴۲.۵ ساعت را مطرح کرده بود.

 

کدخبر: 997497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟